II. Amatőr Boulder Verseny - Zia felhő & Boulder

II. Amatőr Boulder Verseny

2010.05.26. 10:52

Na, így kell folyamatosan a köztudatban tartani egy termet. Az ujjerőben ismét verseny lesz.  A folyamatosan emelkedő ujjerős megmérettetések szinvonala, és görülékenysége, na meg a kunsztok ötletessége, garancia egy jó versenyhez.

Kiírás a tovább után. Az előző versenyről pedig itt vannak képek.
Persze fotózni megyünk.

A verseny hivatalos szlogenje. Azazzz Tied az út!!

 

A nagy sikerre való tekintettel 2010. június 5.-én megrendezzük a II. Ujjerő Amatőr Boulder Versenyt! Mindenkit szeretettel várunk, akinek nincs versenyengedélye és nem mászott még Fb7a (XI-) bouldert és F7a (VIII) sportutat. Kedvcsináló videó itt.

 

Időpont: 2010. június. 05. (Szombat)

Helyszín: Ujjerő Boulder Terem;  1117. Bp. Budafoki  út  111.

Rendezésért felelős: Vörös Tamás: 06/70 222 30 65

Nevezés: Előnevezés nincs, nevezni a verseny napján, a helyszínen lehet a nevezési lap kitöltésével és a nevezési díj befizetésével. A nevezési díj 2000Ft (amely magában foglalja a versenypólót (az első 40fiúnak és 15 lánynak)). 14éves kor alatt szülői beleegyező nyilatkozat is szükséges.

Kategóriák:
-    Nyílt női
-    Nyílt férfi

Versenyprogram:
8:30 – 09:30 :  Regisztráció, nevezés
09:45 :  Csoportok beosztása
10:00:   Első fordulók
15:00 :  Második fordulók
20:00 :  Eredményhirdetés, verseny zárása

Az időpontok tájékoztató jelegűek, nagyban függnek az indulók számától!

A verseny menete: a versenyzőknek 14 boulder-kunszttal kell megküzdeniük kétszer 45 perc alatt. Mindkét fordulóban lehet az összes utat próbálni, teljesíteni. A két forduló között 3,5 - 4 óra pihenőidő lesz. Az utakban a Topokon kívül a Zóna fogások elérését is értékeljük. Az értékelésnél számít a sikeres megmászásokra tett próbálkozások száma is.

Nyeremények: Kategóriánként az első három helyezett tárgynyereményt, az első hat helyezett oklevelet kap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr362032374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Billa 2010.05.26. 14:24:58

Nahát ha ez igy megy akkor talán még én is belekóstolhatok végre az otthoni versenyek kemény mezőnyébe.
Tudja esetleg valaki, hogy Augusztusra lesznek vagy vannak-e versenyekiirások?
Én az Aggtelekről tudok, de annyi.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.05.26. 14:41:44

Egyszerű, megkérjük az ujjerőt, hogy augusztusban, amikor neked jó, szervezzenek egy versenyt. : ) Csuklóból dobnak egy versenykiírást és a kunsztokat előhúzzák a zsebükből. Feldobják a falra 20 perc alatt.

csbence 2010.05.26. 15:07:32

Augusztusra itthon csak az Aggtelek kupa van. Szeptember első hétvégéjén lesz Miskolcon nehézségi kupaforduló.

Billa 2010.05.26. 15:57:39

Nekem SupaCow ajánlata jobban tettszik :P
De ha más nincs akkor egye fene. Viszont akkor most nagyon gyúrnom kell sziklára.

Különben a Nation Championship megvolt itt Kanadában, jó volt, én egy kicsit elcsesztem, épp keresek jó képeket, meg talán videót, de sztem el fog tartani egy darabig amig a legjobb anyagok fölkerülnek a netre.

Billa 2010.05.26. 16:02:24

Nekem SupaCow alternativája ajobban tettszik. JÖHET! :P
De ha más nincs akkor egye fene. Viszont akkor nagyon elkel kezdenem sziklára gyúrni.

Különben a National Championship, itt Kanadában lezajlott. Jó volt, én kicsit elcsesztem, épp keresek képeket, meg talán videót, de sztem kell egy kis idő mire a minőségi anyagok fölkerülnek a netre.

Billa 2010.05.26. 16:03:48

Picsába..
ez a vacak mindig kiszúr velem..pedig még frissitettem is....
Bocsi SupaCow.... :S

Cheers,
H.

ikszmen 2010.05.27. 21:18:50

@SupaCow: Egy kis kiigazítás: a kunsztokat jóval verseny előtt és hosszú órák során próbálgatva készítik el. A verseny előtti éjjel aztán egyszerre kerülnek fel mind, de az sem megy 20 perc alatt.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.05.27. 21:21:02

@ikszmen: Igen ezzel tisztában vagyok, és cseppet sem szerettem volna a kunsztépítők munkáját alábecsülni. Próbáltam viccesen kezelni, hogy ilyen rutinosak az ujjerős versenyszervezők.
süti beállítások módosítása