Azaz - Tied az út! - Zia felhő & Boulder

Azaz - Tied az út!

2010.03.30. 10:29

Vasárnap a a csajos selejtező közepére értem az ujjerő előcsarnokába. Ledobtam a kabátom és rohantam fotózni. Elvégre a verseny legjobb 2 órája a csajok selejtezője és döntője :)
A lányokat kellemes parfümillattal itatott, enyhén ziás levegő lebegte körbe. A teremben nagyszerűen működött a szélgeneráló rendszer így minden körülmény teljesen optimális volt a kintűnő mászáshoz.

A lányok után az első férfi selejtezőt fotóztam végig. Így ebből a két körből láthattok 28 képet a tovább után. Készült videó is, ezt a hét végére feldolgozom.

A képek mellé jár kérdés is. 2 képen láthatunk szétküldött boulder edzett kezet. Kihez tartoznak a végtagok? : )

Közben az ujjerő oldalára kikerült a teljes eredménylista, lehet böngészni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr881880196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csbence 2010.03.30. 13:38:16

Az első szerintem a Norci tenyere, ha minden igaz. A második cincált az enyém :)

Vörös Tomi tekintetéből mindent ki lehet olvasni, király képek :D
süti beállítások módosítása