Rock The Underground + Chris Lindner Interjú. - Zia felhő & Boulder

Múlthéten ráakadtunk egy Rock The Underground videóra, amiben Chris Lindner szerepel, és amit Carlos Mason készített. Biztos sokaknak teljesen idegen a Chris Lindner név, de ezen most segíteni fogunk. Először azt gondoltuk, hogy egy kis ismertető keretében simán ki postoljuk a videót, de aztán rájöttünk, hogy most inkább valami ötletesebbet kellene kitalálni. Elkezdtem keresgélni róla adatokat, és szinte az első találatok között ott volt az ő honlapja. (www.chrislindner.com, hát nem egyértelmű?!) Nézegettem az oldalt, vadásztam az adatokat, amikor is az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha kérnénk tőle egy gyors interjút. Így is lett, megírtam neki a kérdéseket. Eltelt két nap, és jött a válasz. Nagyon megörültem, mert minden kérdésemre kielégítő választ kaptam. Nem is nagyon akarom tovább húzni az időt, jöjjön az interjú, majd a videó.

 
1. Kérlek mutasd be magad néhány szóban.
 
A nevem Chris Lindner, 25 éves vagyok, CA, San Diego-ban nőttem fel, és jelenleg Nevada, Las Vegasban élek.
 
2. Mikor kezdtél el mászni?
 
Három évesen szüleimmel kezdtem a mászást, és azóta is folyamatosan csinálom.
 
3. Hol és kivel szoktál mászni?
 
Vegásban élek, így egy egész évben nagyon sokat lehet mászni. Annak ellenére, hogy nagyon szeretek utazni, sosem voltam az USA-n kívül. Nagyon szeretek a barátnőmmel mászni, és néha a szüleim is csatlakoznak. Nagyon sok barátom van, aki átjön Vegásba, vagy éppen egy kis mászó túrára, így egy mindig nagyon jó szórakozás.
 
4. Mik a legjobb elért eredményeid?
 
20-30 5.14's (8b+ vagy nehezebb)
El Capitan és néhány új út, amit nemrég készítettem elő.
 
5. Mik a jövőbeli projektjeid?
 
Nyugat Virginiának veszem az irányt, majd néhány hónapra Ausztráliába megyek az első alkalommal.
 
6. Mennyit, és hogyan edzel?
 
A legnagyobb gyengém az erőm, így többnyire bouldert és campust mászok teremben. Néha mászok pár hetet teremben, de van, hogy hónapokig csak kint nyomom.
 
7. Sportmászást is szoktál csinálni vagy csak boulder? Milyen típusú mászást kedvelsz a legjobban?
 
60% Sport
20 % Boulder
10% Tradicionális
10% Mély vízi szólózás
 
8. Mi volt az eddig legnehezebb probléma, amit megcsináltál?
 
Ezt nehéz megmondani. Próbáltam már számtalanszor nagyon nehezet. Próbálom megmászni az El Capitan-on az El Nino nevű utat, nagyon sok bátorság és elszántság kell hozzá. Mostanában nagyon sokat utat készítettem elő, ami nagyon sok energiát kivesz belőlem, viszont nem mutat túl jól a nehézségi skálán, nekem azonban sokat jelentenek.
 
9. Mit gondolsz napjaink mászásáról?
 
Nagyon keményen fejlődik. Hihetetlen, hogy milyen sok ember mennyire jól mászik mindenféle típusú mászásban.
 
Vége.
 
Nagyon szépen köszönjük Chris-nek, hogy vette a fáradtságot és válaszolt minden egyes kérdésünkre. Sok szerencsét kívánunk neki a 2009-es évre, és reméljük nagyon sokat fogunk még róla hallani.
 
Itt meg akkor most jöjjön a videó:


Rock The Underground from Chris Lindner on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr991070284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása