Legjobb mászócipő az olvasók szerint - Zia felhő & Boulder

És szerintetek melyik a leguniverzálisabb, kényelmesebb, praktikusabb, árértékarányosabb mászócipő, amit legtöbbet használtok? Kommentbe bökjétek ide.

Nekem a LaSportiva Venom. Egy ideig utáltam, de végül egész jól összenőttünk, annyira, hogy egyszer meg is talpaltattam.

Szerző: odoaker

6 komment

Címkék: mászócipő

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr133438592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gergotrento 2011.12.05. 18:12:26

egyetértek a climbing-gal: la sportiva miura, tépőzáras

Prince Climbing 2011.12.06. 06:56:57

Szerintem a cél szentesíti az eszközt:

Sportmászás: LaSportiva Miura VS

Nagyfal: LaSportiva Katana

Da ha mégis csak egyet lehet választani akkor a Miura VS. A legjobb!!!

Radger 2011.12.06. 15:03:05

Szerintem La Sportiva Katana. Az én lábamra a Miura nem illeszkedett.

De ha valakinek a 30e forint körüli ár magas, akkor Lokit nagyon tudom ajánlani, habár megoszlanak a vélemények, én több mint egy évig használtam a lokimat, amikor is meglepő módon nem az orra, hanem a sarka lyukadt ki. Nekem jobban bejött, mint a miura.

Egy Solutiont azért kipróbálnék, 5.10 se volt még soha a lábamon.

Tuareg 2011.12.09. 12:14:52

Nekem is egy nagyon jó Lokit sikerült kifognom (talán egy advanced-ebb Sapa). Már annyira ránőtt a lábamra, hogy az ujjaimnak a helye is kialakult. :) Egy év után még csak a felső réteg gumi kezdett el lejönni.
süti beállítások módosítása