Ujjerő Night Party Képek - Zia felhő & Boulder

Ujjerő Night Party Képek

2011.02.11. 11:47

Tegnap visszakaptam a laptopom így éjfél körül nekiláttam válogatni a Night Party képeit. Köszönöm mindenki türelmét remélem ez a post kárpótlásul fog szolgálni a várakozásért cserébe.

Aki nem tudná mi volt ez:
Tavaly az Ujjerő mászóterem egy nagyszerű ötlettel állt elő. Esti verseny meghívott versenyzőkkel. A kivitelezés nem a szokásos volt, hanem az egész verseny feldíszített fénytetchnikával és nagyszerű ötletekkel ellátott teremben zajlott.

Na ennek a versenynek volt a második része most szombaton. Még magasabb színvonalon, még több szemet kápráztató ötlettel, meghívott versenyzőkkel, és nézőkkel.  2 nagy támogatót is sikerült behúzni: Monster energia ital és a The North Face.

Én 20:00 kor érkeztem a terembe. Gyors felkészülés után indultam is dolgozni. Sajnos a lányok versenye nem kezdődött időben, talán a zene körül volt valami kavarás. De a várakozás alatt sem unatkoztam, az előtérben koktél és monster energiaital várt minden nézőt. Begyűjtöttem pár promó cuccot, tisztogattam kicsit a fotófelszerelést és kezdődött is a lányok versenye.

A teremben minden út máshogy volt feldíszítve. Véleményem szerint sokkal jobban sikerült a dekoráció mint tavaly. Az első út fejlámpás mászás volt, szinte teljes sötétség mellett. 5 lány indult neki a 6 kunsztnak (emlékeim szerint ennyi volt). A teremben egyszerre egy mászó, és a nézőközönség tartózkodott. Minden mászást a Tomi ordibálására indítottak, a mászót pedig a DJ zenéje kísérte. Amíg a zene szólt, mehetett a mászás. Az idő lejártával a zene is elhalkult.
Volt 2 út ami nagyon durván nézett ki. Nekem a Tron film jutott eszembe róla. Szerintem a képekről mindenkinek egyértemű lesz miről beszélek.

Ki kell emelnem Király Nóri teljesítményét, amit az egész terem tátott szájjal nézett végig. Nagyon jól mászik, és ha jól emlékszem minden utat kitolt. Szépen felkészülve érkezett a versenyre : ) Fehérre festett körmökkel, a versenyre varrt felsővel, és ahogy láttam fodrásznál is járt a megmérettetés előtt.
Egyébként a lányok sokkal jobban felkészültek a terem adottságaira. Szinte mindenkin volt valami fehér cucc, így fotózni is könnyebb volt őket.

A lányok és a fiúk versenye közötti szünetben tűzzel játszó akrobaták szórakoztatták a nézőket. Ami meg kell mondjam, hogy igen állat volt. : ) Nagyszerű ötlet volt az ujjerő részéről, hogy behoztak egy ilyen látványos programot az amugy unalmas várakozó percekbe.

A fiúk versenyén sajnos nem tudtam végig maradni, ez a képek számában is megmutatkozik.  A verseny sokat csúszott, a végeredményt nem is tudom még. Ha megkapjuk a Tomiéktól kirakom azonnal.

Összességében, nagyon jó rendezvény volt, csupa látványos megoldással, és biztos vagyok benne, hogy erre nagyobb keretek között is lenne nézőközönség.

A tovább után 43 kép, és még van 64 kép amit második körben fogok feltölteni lehet, hogy még ma. Jó nézelődést.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr192653550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csbence 2011.02.11. 23:19:03

Tomikáról és Papírról nagyon tipikusak a fotók! Nice Job Again Gergő!!!

Én meg jól csúszom a 2010-es magyarkupa bejegyzésemmel egy eltűnt adatkábel miatt. Amint meg lesz a kábel nekiállok ígérem :)
süti beállítások módosítása