Édes négyes randi a spiderben - Zia felhő & Boulder

Végre egy kis bulvár trash. Nem mai anyag, de még nem volt sajnos a blogon. Volt itt ez a "nagyszerű" műsor, az Édes négyes. Szabó Zsófi, akit még életemben nem láttam, válogatott négy srác közül.

3:40-től kezdődik a mászás. Végig néztem, nem történik semmi, ne is számítsatok rá. Csoda, hogy engedték őket úgy felkúszni, hogy egyik a másik valagában volt. Ja még van itt videó, a mászós küzdelemről

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr322543039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.12.28. 09:19:07

Neem neeem, egyszerűen nem bírtam végignézni. Próbáltam, kétszer nekiálltam, de nem megy :/ Baltával ütném a szereplőket. (pedig nem vagyok agresszív típus, de ez a szösszenet előhúzta vadállatot a lelkem mélyéről)

Tuareg 2010.12.28. 09:56:50

@SupaCow: Na igen. Kötél idegek kellenek hozzá! Szörnyű. Azt láttátok, hogy a terembe a boulder részből lépnek be oltári nagy "meglepődéssel". Szánalom...
T.

RadGer 2010.12.28. 15:54:07

a srácon látszik, hogy nem felvágni akar! Egy igazi mászó!
süti beállítások módosítása