Reel Rock - Zia felhő & Boulder

Reel Rock

2010.12.09. 21:59

Valaki dobjon már infót a közösségnek, hogy milyen volt a toldis Reel Rock Tour vetítés, mert csak hétfőn kaptam észbe és akkor már nem lehetett jegyet foglalni, így kimaradt.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr462505456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.12.10. 00:23:04

na erre énis kiváncsi lennék. Egy teltházas fotó meg maga lenne a főnyeremény:)

Cr.Laczko 2010.12.10. 09:57:18

Sziasztok.

Megpróbálom nektek tömören össze foglalni milyen volt ez a noth fuckos videózás.

Fél 7 előtt 1-2 percel értem oda, hogy felvegyem a foglalós jegyeimet. Meg láttam a tömeget és le is mondtam róla, mivel sor a kasszától egészen a bejárati ajtóig tartott. De egy szervező srác előre hívta foglalósokat. Ekkor a kígyózó sorból összesen 7 ember állt ki rajtam kívül(elég sokan reménykedtek, hogy lemondanak mások a jegyükről). Felvettem a jegyeket és ki ugrottunk sörért a túl oldalra.
7 óra 1-2 perckor be engdték a tömeget, a terem bejáratánál pedig két leányzó redbullt osztogatot.
Elfoglatuk a helyünket, és vártuk a csodát. Az egyik szervező tartott egy kis beszédet arról , hogy de jó , hogy teltház van stb. aztán volt vetélkedő lehetett nyerni TNF cuccokat.
Nah ennek is vége lett jöhetett a mű.
Két "vicces" reklámmal kezdett( az egyiknek itt a linkje: www.youtube.com/watch?v=I5IF77WwAvg ) aztán meg jött a hiba. A Sharmas videó helyett Apple asztalt nézegettünk aztán újból a reklámok, aztán apple asztal és elkezdődött a mű. Hát nem értettem , hogy a videoból miért maradt ki a megmászás. Aztán az Ueli Steck videó alatt bejött hiba üzenet:), valami nem tetszett az apple terméknek.
Az első blokk nagyjából tömören ennyi volt.
A második blokkhoz annyit fűznék hogy a vége valahogy lemaradt. Ment a Fly or Die és egyszer csak vége. Nem tudom mennyit nem adtak le belőle, mert ment a videó és hirtelen off. fény fel mehettek haza köszi a telt házat meg a pénzt.
A felirat hol szar hol hiányos volt.
És a magyar video meg elmaradt.

Röviden és tömören ennyi.

De a társaság mindenért kárpótólt.

famouskid 2010.12.10. 11:16:25

A "device removal message"-t 3x sikerült megmutatni a közönségnek. A kiírás szerint nem csak levágták a "fly or die" végét, hanem le is maradt egy videó. És egész konkrétan ezek után benyitott egy r*banc, hogy "szedjétek össze a szemetet magatok után, mert nem akarunk 2 órán át takarítani!"
A felirat amin "annyit dolgoztak" a vetítés harmada alatt nem látszott.
A teltházra gyorsan reagálva megnyitották a kistermet is, majd az egész után tartottak egy 3. vetítést is azoknak a szerencsétleneknek akiknek nem jutott jegy... talán ezért volt akkora bunkó az a csaj a vetítés végén... ehhez az amatőr szervezéshez nincs is mit hozzáfűzni!
Gratulálok! A filmek 70%-át meg lehet nézni youtube-on, de talán az került 1.600 forintba, hogy a teltház ellenére sem kapcsolták be a levegő cserélést a teremben?
Még szerencse, hogy ilyen békés embrekkel b*sztak ki.

famouskid 2010.12.10. 11:18:24

Ja, a filmek amúgy jók voltak, kivéve azt az unalmas boulder f*st!

crackman 2010.12.10. 11:50:14

zseniális volt! a hibaüzenetek mondjuk viccesek voltak. a második napon a mount st elias pedig überkirály volt. remélem lesz jövőre is, csak nagyobb helyen kellene csinálni, hogy beférjünk!

Cr.Laczko 2010.12.10. 11:59:51

Ahogy olvasom mindanyiunk kommentjét az érzelmek (vélemények) megoszlanak.

izerb 2010.12.10. 15:57:13

@Cr.Laczko:
hmm ez jó. a költői kérdésre miszerint "Hát nem értettem , hogy a videoból miért maradt ki a megmászás."
- a válasz nagyon egyszerű. chris sharma nem mászta meg a first round first minute nevű utat. ez bizony ennyire egyszerű
az hogy a plakáton más volt.. szerintem egy félrefordítás eredménye
üdv. b.

/ha esetleg mégis rosszul tudom, dobjatok meg egy nem magyar linkel, ami a megmászásról számol be./

crackman 2010.12.10. 17:14:45

tökre megmászta a filmben az utat. nem figyeltél?

cinnabarite 2010.12.10. 19:09:00

ti egyébként milyen filmet néztetek? nem mászta meg, és erről szólt a film...
mászás közben azért remélem jobban odafigyeltek.
én köszönöm a szervezőknek, hogy elhozták kis hazánkba a rendezvényt! és jó volt ennyi nagyszerű emberrel együtt lenni :)

odoaker 2010.12.10. 20:23:08

Két dolognak mindenképp örülnünk kell. Egyrészt, hogy voltak szponzorok, akik láttak fantáziát abban, hogy támogassák a tour-t Pesten és valakinek eszébe jutott, hogy Magyarországon is lehet, másrészt, hogy ilyen sokan tiszteletüket tették a vetítésen.
Remélem jövőre már a tömegre felkészülve ismét lesz ez a rendezvény.

Cr.Laczko 2010.12.10. 23:33:43

@cinnabarite: egy szóval nem írtam , hogy erről szólt. Én csak nem értettem hogy mi van nem mászta meg ???? és az előtérben a srácok azt mondták, hogy megmászta és ők nem értik miért nem volt benne. Ezért írtam autómatikusan azt, hogy nem volt benne.

És igenis köszönd meg a szervezőknek , hogy tök szarul szerveztek. :)

cinnabarite 2010.12.11. 00:47:38

mindneki hibázhat, sok minden összejöhet egy ilyen rendezvény megszervezésekor... én csak nem értem miért bosszantjátok magatokat, attól jobb lesz? természetesen én is jobban örültem volna annak, ha minden simán megy, és szerintem ők is...
de így, hogy energiát fektettek bele és pl feljött a hibaüzenet...hát istenem...szerintem őket ez jobban zavarta :S
otthon úgyis megnézi még szerintem mindenki 10000000szer, legalább...itt a hangulat, az emberek, az összhatás és nyilván a nagy képernyő számított...
és én tök jól éreztem magam, remélem azért te is

csbence 2010.12.12. 00:01:18

post hamarosan.. :)

mitnik84 2010.12.13. 11:20:41

A first round first minute nevű utat nem mászta még meg Sharma valami variánsát igen,de az balra megy ki! Én úgy tudom hogy több mint 70* eset ki a stand alól! Az meg hogy nem ment simán a rendezvény nem olyan nagy gond, sokkal nagyszerűbb dolog az hogy ennyi mászót oda vonzott ez az esemény! Én még soha nem láttam ennyi mászót egy helyen!

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.12.13. 15:41:36

Senki nem csinált képet? Mobillal, valahogy? Kitenném Flickstop.

coley 2010.12.14. 16:18:19

Szerintem se érdemes panaszkodni, mivel a hangulat nagyon rendben volt. De azért fontos megjegyezni, hogy nem ingyen nézhettük a filmeket, hanem 1600 Ft-ért. Azért ennyiért már elvárható, hogy legalább ne maradjon félbe a vetítés a harmadik film közepén, hogy aztán a negyediket már el se kezdjék...

Na nem morgok tovább inkabb orulok a hangulatnak :)

Tuareg 2010.12.15. 15:15:37

Hello!

Itt egy kis info a FRFMről: www.ukclimbing.com/news/item.php?id=54491

Nekem egy képem van: picasaweb.google.com/haidegger7/MostRecentAktualis#5550911781982326018
Tömeg az volt rendesen. Én nem hallottam, amikor kikiabáltak az elővételeseknek, így az elsőről lemaradtam. A szervezési oldal tényleg gyenge volt, nem voltak felkészülve ennyi emberre. A hangulat azért még remek volt! A végén gagyi volt, ahogy kizavartak.

Akitud, nyomjon már be ide linkeket, hogy hol lehet megnézni a filmeket! Jó persze, meg is lehetne venni egyben... :)

vflorian19 2010.12.26. 21:09:34

Akit érdekel a film, szóljon ;)

Tuareg 2011.01.10. 01:59:09

@vflorian19: Engem, engem! Csarébe van Prograssion, Srpay, Dosage 1-5, Fanatic Search, stb, stb, stb...

vflorian19 2011.01.22. 22:56:56

@Tuareg: Akkor privátban beszéljük meg, hogy hogyan juttatom el hozzád a filmet.
Jelentkezz: veglessyd(kukac)gmail.com

csbence 2011.01.30. 21:20:07

Egy Spray engem érdekelne. Akár torrent, akár bármi más megoldás ha lehetséges :)
Cserébe nálam is itt pihen a reel rock.

Cr.Laczko 2011.01.31. 20:20:31

@csbence:

Nékem van, és érdekel a csere:)

Buziba levihetem ha gondolod.
Vagy mondj valamit neked, hogy jó ?!

csbence 2011.01.31. 23:06:40

csanadi.bence@gmail.com - emailen megbeszéljük!
süti beállítások módosítása