Ismét AscenDance Project - Zia felhő & Boulder

Ismét AscenDance Project

2010.11.29. 09:00

Már több mint fél éve, volt nálunk is hír, hogy van aki táncparkettnek használja a mászófalat. Ezúttal az America's Got Talent tehetségkutató showjában bukkantak fel ismét.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr562478321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.11.29. 12:18:55

Valahogy nem értem azt a hatalmas tapsot amit kaptak.

Persze nagyon jó hogy népszerűsítik a mászást, meg lógnak a falon. De szvsz ez a produkció nem szinpadra való. BC-ben lehetne vele villantani.

Lillyen 2010.11.29. 20:59:52

nah ez már kicsit élvezhetőbb volt mint az előző :D

esfrost 2010.12.01. 15:22:06

Én teljesen simán eltudnám képzelni gyönyörű díszletek között az ilyesfajta szórakoztatást. Nekem valahogy erről a cirque de soleil ugrik be. Szép fények, mesteri zenei összeállítás, és ahogy fentebb is írtam, eszémletlen díszletek. Szerintem több emberrel, ennél nagyobb falon sokkal kreatívabb koreográfiát is ki lehetne találni, több erőelemmel, vagy több akrobatikus elemmel, persze figyelve arra, hogy az alapja az egésznek - a falmászás - megmaradjon.
süti beállítások módosítása