Ujjerő - Férfi selejtező képek - Zia felhő & Boulder

Itt vannak a férfi selejtezős képek, ahogy tegnap ígértem. A válogatásban 34 db a flickr galérián pedig 170 Db kép. Remélem mindenki megtalálja magát, és egyből feltölti az iwiw profillapjára. Kommentben iwiw profil linkeléséért piros pont jár.

A Tovább után elsőként a Hónap képe, és a flickr link amit szándékosan nem ide tettem ki, hogy a böngészést a válogatott képekkel kezdjétek : )

A HÓNAP magnezia képe 

ugrás a flickr-re

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr111494952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csbence 2009.11.03. 16:09:53

Én sajna még nem vagyok elég scene arc ahhoz, hogy mászóversenyről tegyek fel képet mindenféle oldalakra :( majd talán egyszer... :D
A képek amúgy nagyon frankók, főleg alúról a 2. tetszik, amin épp esik valaki a két ugró fogásról.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.11.03. 19:01:04

áá igen az többeknek tetszett. Gondolkodtam hogy feketefehér legyen e.. de ezekkel a szürke szinekkel jobban üt

Billa 2009.11.03. 21:26:36

Ezek utan a kepek utan mar alig birok magammal a videoig varni!!!

Itt is lassacskan kezdodik a verseny szezon. Nov. 14 az elso Tour de Bloc.

Cheers ;)

famouskid 2009.11.04. 11:37:09

Ügyes, jó képek, gratula SupaCow!

Huggi 2009.11.04. 18:40:16

Jó képek, ügyes!
Sajnos piros pontot ha akarnék sem tudnék szerezni, egy képet sem találtam magamról :(( .

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.11.06. 18:41:03

Köszönjük. Engem érdekel : )

csbence 2009.11.10. 06:39:42

A minap visszanéztem az ujjerőbe, és 3 selejtezős utat onsight-oltam, amivel versenyen sehogy sem tudtam megbirkózni...
süti beállítások módosítása