Ondra-nak is lehet rossz napja - Zia felhő & Boulder

Ondra-nak is lehet rossz napja

2009.10.14. 18:46

Persze ezt nála máshogy kell értékelni. Zillartall-ban onsight próbálgatja a 8b+, 8c... utakat elég simán, de benéz egy fogást, vagy éppen az esős körülmények nehezítik az út teljesítését.

A bad day of Adam Ondra from BERNARTWOOD on Vimeo.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr771450394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csbence 2009.10.14. 19:45:14

Nem tudom... eddig nekem olyan szimpatikus volt ez az Ondra gyerek, de annyira nem szeretem amikor valaki agresszívan viselkedik a falon. Ez az egész arra van, hogy élvezze az ember, élvezze, HA sikerül ledöntenie egy újabb korlátot, ha meg nem sikerül akkor meg újra meg kell próbálni tisztességgel. Na mindegy, és persze azt is tudom, hogy más (lehet) olyan szinten mászni, ahogy ő űzi, és más ahogy én... na de akkor is...

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.10.15. 11:15:13

A videó utolso harmada tök rendben van.

Az meg hogy ondra csapkod, sztem nem gáz. Minden sportolónak vannak ilyen kitörései. Amikor tudod, hogy meg tudod csinálni de nem jön össze apróságok miatt.

pupesz 2009.10.19. 11:57:30

jó ez a videó!
szerintem nem agressziv, nézd meg sharmanak is vannak ilyen kitoresei maszas kozben.:)

csbence 2009.10.19. 21:19:43

Az egy dolog, hogy valami annyira kemény, hogy közben muszáj egyet ordítanod, vagy valami hülye nyögést kierőltetned magadból, ahhoz, hogy sikerüljön a kunszt. Itt most én arról beszélek, hogy elrontja, leesik, és ezen zsörtölődik. És ha már Sharmával példálózol, akkor amikor leesik azon a Svájci boulder projectről ezredszerre is amit a Grahammel csinálnak, akkor sem csapkod meg kiabál, hanem nevet egyet, kifújja magát és újra neki áll békében. Amikor épp hogy csak nem sikerül akkor sem ideges hanem mosolyogva filózik azon, hogy jöhetne össze a dolog... Én nem érzem ezen az Ondra videón a fallal szembeni alázatot és tiszteletet, amit például Sharmanál igen. Ettől még nem fogom utálni Ondra Ádámot, sőt szeretem is ahogy küldi- amikor nem csapkod mint egy hülye.

csbence 2009.10.23. 16:05:14

Most akadtam rá erre az Ondra videóra. Na ez király :)

www.youtube.com/watch?v=HNLb8oIGK7w&feature=related
süti beállítások módosítása