Mennyibe kerül megmászni az El Capitan-t? - Zia felhő & Boulder

Az ember hajlamos néha számot vetni, mennyibe is kerül neki a kedvenc sportja.

Így tett Kevin Jorgeson is és erről részletesen beszámolt a blogján, hogy a következő útjukhoz Tommy Caldwellel, milyen felszerelés szükséges, aminek a költsége kb. 900 000 Ft.

Eddig, ha a saját befektetett pénzmennyiséget vizsgálom, akkor az kb. 280 000, aminek azért a nagyrésze  mászóbérlet.

Ti mennyit költöttetek eddig mászásra? Jobb nem is belegondolni... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr631446523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csbence 2009.10.13. 06:40:17

Olyan 150-200.000 HUF itt is elment mászóbérletre... Aztán még a felszerelés sziklázáshoz, meg az úti költségek... Nekem megéri még ha ilyen horror is ránézni egy ekkora összegre :) Éljen a mászás!

izerb 2009.10.13. 22:36:23

a jó befektetés megtérül...

Tamararara · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.14. 13:00:15

Nem szabad ilyesminek utána számolni. Én sem számolom mennyit költöttem eddig a bringára és aerobicra, mert rengeteg szép percet adtak nekem. AZ pedig megfizethetetlen.

csbence 2009.10.14. 16:12:53

@izerb:

Én nem befektetésként gondolok egy egy mászóterem használatára jogosító bérlet megvételekor, hanem, hogy: anyás, milyen királyakat fogok kunsztolni.

nas 2009.10.15. 19:30:12

Konkrétan az El Cap- et nem tudom kiszámolni. Az 1995-ös, 3 hónapos USA turné akkori pénzben 500 ezer forint volt, igaz dolgoztunk jópár helyen. 1996-ban olyan 2-300 ezerrel indultam el, de akkor kimondottam melózni mentem, az El Cap csak fűszer volt.

Néhány milliót, talán 3-at másztam el (felszerelés, utazások) 1991 és 1998 között.

A nagyobb szerelmet, a siklóernyőt nem merném kiszámolni. Abból azért egy lakás kerekedne ki.
süti beállítások módosítása