The Fanatic Search DVD ajánló! - Zia felhő & Boulder

Tisztázzunk valamit. A filmet nem láttam még, így ez nem egy „olyan” DVD „ajánló” lesz. Megnéztem a bemutatót, megnéztem egy részletet, és rájöttem, hogy ez egy „must see” darab. Találtam egy kevés infót róla, amit most elétek tárok, így mindenki eldöntheti, hogy meg akarja-e nézni vagy sem. Szereplők: A Chris Sharma, Dani Andrada és még sokan mások. A helyszín Spanyolország. Igazi inspiráló darab. Nem egy Big Up Productions film. Sokkal inkább olyan, mint egy házi videó. Láthatod, ahogy Sharma milliószor megpróbál egy fogást anélkül, hogy aztán összejönne neki. Megy a „puta mare” egyfolytában. Ebben lehet igazán érezni, hogy mennyi kitartás, erőfeszítés kell ahhoz, hogy egy igazán nehéz utat meg tudjon csinálni az ember. Hossza próbálkozás minden egyes mozdulatnál, vér és verejték… Aki egy olyan filmet keres, amit minden mászás előtt meglehet nézni, hogy meg legyen a kellő inspiráció az ezt a filmet semmiféleképpen sem hagyhatja ki. A Trailer és egy részlet a filmből:

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr921294907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.08.10. 11:37:24

A tréler elég minimál. De a Dani Andara videó kárpótol. Pihenés közben igazán csinálhatott volna egy teát, vagy melegszendvicset.

wlknsn 2009.08.10. 21:14:53

Hmm SupaCow és esfrost.. ti ketten azok vagytok, akik régebben biketrials.hu -t is "ostromoltátok"?:) Kicsi a világ érzésem van, ha igen :D

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.08.10. 22:22:25

Mi még mindig azok vagyunk :) esfrost szuperkönnyű alkatrészek fekete öves mestere, én meg a site admin :)

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.08.10. 22:23:23

ja igen. biketrials.hu/index/

nézd csak meg a leges legalsó kisbetűs sor utolsó linkjét :)

wlknsn 2009.08.11. 00:16:52

:) Bevallom ezer éve nem látogattam arra az oldalra, csak rémlett a nevetek még pár évvel ezelöttről, amikor aktív bringázás mellett a forumot is nagy lelkesedéssel olvastam :) De látom, ti sem unatkoztok azóta;)

RBdelux 2009.08.11. 11:28:12

...es en meg multkor az oltozoben a foldon allva is forditva vettem fel a beulom :[
süti beállítások módosítása