Spider Club - ott jártunk - Zia felhő & Boulder

Spider Club - ott jártunk

2010.01.26. 15:36

Szombaton 13:00-kor megnyitott Budapest új mászóterme, a spider club. Természetesen elmentünk megnézni, hogy mit építettek budapest szívében. Vártak minket, így fotó és videó is készült a teremről. Sokan jöttek el a nem hivatalos nyitásra, és hamar birtokba is vették a terem egyes részeit.

Tódival beszéltem aki elmondta, hogy a terem még nőni fog, ugyanis egy jelenleg elkerített részen folyamatosan építik tovább a falakat. De a hely így is szép nagy, és már most rengeteg mászható út van. Van egy nagy terasz rész ahol lehet nézelődni, és kávézni.
Feltűnően sok előlmászós út van, amihez természetesen lehet kötelet bérelni, ha valaki nem rendelkezne vele. A kezdők számára minden méretben van cipő, így ők is bátran indulhatnak el a spider clubba.

Fogunk jelentkezni, hoszabb cikkel és egy minden igényt kielégítő videóval, most a tovább után pár kép és egy rövid videó kedvcsinálónak.

 



Spider Club - Budapest from magnezia.blog.hu on Vimeo.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr701703878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wagner úr 2010.01.27. 14:38:26

uhh ez elég jó lett,bár toditól valami ilyesmit vártam.

HTamás 2010.01.27. 14:53:38

Tegnap voltunk asszonyal másodjára.

Alapjáva véve nagyon jó a terem, már nagyon kellet itthonra egy ilyen, tetszik, hogy van sok út előre, és nem csak a bazi nehezek.

Ami viszont kicsit negatív, hogy a bérlet névre szól. :( Mi mindig ketten szoktunk egy bérletet használni sajna ez így nem megy.

Egyébként 10 pontos a terem!!!!

Megnéztük a hátsó részt ami csak épül ha az elkészül akkor 15 pont lesz :) 10-ből

csbence 2010.01.27. 15:39:12

Jó kis videó, passzentos a zene hozzá. A terem ígéretesnek tűnik, felkészültnek, jól felszereltnek. Sajnos sérülés miatt még várnom kell, hogy kipróbálhassam, de az első dolgom lesz ide elnézni :)

Joska_koma 2010.01.27. 16:32:41

Nekem elég alacsonynak tűnik. Nem vitatom, hogy igényes, meg szép meg jó ez is nekünk, de szerintem lett mégegy olyan mászóterem, mint a többi Mo-n. Jó lett volna, ha mernek nagyot gondolni, és legalább a fővárosba építenek egy olyan mászótermet, ahol büszkén rendezhetne az ország, akár nemzetközi versenyeket is. Tudom, hogy ahhoz meg pénz kell, gondolom nem kis összefogás volt itt is, hogy ez összejöjjön. Úgyhogy örülök ennek is. Remélem sikeres mászóterem lesz.

HTamás 2010.01.27. 17:28:56

@Joska_koma: Szerintem menj el és nézd meg!

Nem egetrengetően magas az tény, de pont elég.

Ha nagyobbat akarnak építeni, akkor magasabb épület kell, szerintem ezt is elég nehéz volt megtalálni, és akkor a költségekről nem is beszélek.

Billa 2010.01.27. 17:34:48

Egyel több ok arra, hogy már végre hazamenjek!

Az különben érdekes (csak most vettem észre), hogy az ottani mászótermek padlói nincsenek szivaccsal leboritva.

Itt (Kanada, Ontario) akármerre voltam, eddig mindig volt valami a földön ami fölfogta az esetleges esést. Mint köbö a Boulder Klubban.

Na sziasztok,

P.S.: Jó képek, és király videó!

csbence 2010.01.27. 21:46:05

@SupaCow: Két ujjam húzódott meg csúnyábban, de pár hét és már tolhatom a spiderben, mondjuk még majd csak ésszel :)

tuci. 2010.01.28. 08:33:20

kedves videó-készítő/k!

nagyon tetszik amit csinálsz/csináltok, látni a munkád/átok mögött a tervezést, s az eredmény kivétel nélkül igényes és élvezhető képanyag. még még még. nagyon örülök nektek. hajrá.
Ivett

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.01.28. 09:09:21

Tegnap este a Spiderben is kaptam egy dícséretet a videóra.
Köszönöm szépen, örülök, ha tetszik nektek. : )

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.01.28. 09:09:57

Ja igen az operatőri munka odoaker műve : )

Bobby Newmark 2010.01.29. 12:23:28

@HTamás: Nekünk azt mondták, hogy családtag (feleség, gyerek) használhatja ugyanazt a bérletet. De lehet, hogy egyeznie kell a családnévnek, vagy vmi...

HTamás 2010.01.29. 13:06:01

@Bobby Newmark: Hát sajnos ezzel nem vagyok beljebb, mert nem vagyunk házasok :(

Sebaj az lesz a vége veszünk két bérletet, aztán az legalább sokáig tart.

HC Laczkó 2010.01.31. 11:10:46

én is voltam nekem is tetszett:) habár a sok topos kötél néha zavaró volt előmászásnál. Tódi nagyon lelkesen megállás nélkül jött ment és segített mindenkinek, mint egy lelkes óvónéni:D

Joska_koma 2010.02.03. 09:34:19

@HTamás: Elmentem, megnéztem. Szép, új, jó, de fenntartom, hogy lett megint egy olyan mászóterem, mint a többi. A hosszú utak jók, de a rövid utak zavaróan rövidek. Továbbá zavaró volt az is, hogy várni kellet néhány útra, habár nem is mászták. Azért, mert a szomszéd úttal közösek voltak a köztesei. Ha sokan vannak, már zavaróan akadályozzák egymást. A sok belógó kötél tényleg útban volt kissé. Nem is értem, hogy miért jó, hogy a hosszú utak feléig lehet felsőzni. Aki áthajlást akar mászni, az tanuljon meg előre mászni meg esni, vagy kérjen meg valakit, hogy tegye be a kötelet! Valamint az utak számát is kevésnek találtam, egy este alatt végig lehet mászni az összeset, legközelebbre már semmi sem maradt:(.
Ami tetszett: A személyzet, odafigyelt, korrekt és segítőkész volt. Az öltöző, zuhanyzó igényes, szép, a szekrényes rendszer is rendben volt. Az egész terem igényes, tiszta, szép, átlátható volt. Baráti volt az is, hogy 11-ig volt nyitva.
Összességében tetszett, igaz nagyobb reményekkel voltam iránta, figyelve a felspanolt mászóközönség várakozását. Ha valakinek, meg nem egyezik a véleménye az enyémmel, az előfordulhat, vélemények és igények különböznek. MÁSSZATOK SOKAT!

odoaker 2010.02.03. 10:07:48

@Joska_koma:
Ne felejtsük még bővülni fog a terem.

A spider weblapján úgy látom van egy apró javítani való.
Felszereléseket nem lehet külön kölcsönözni (beülő, lapka), csak egyben.

odoaker 2010.02.11. 10:15:40

Kerültek fel új utak. Aki eddig könnyűnek találta az összeset, annak érdemes bepróbálni a gomba bejárattal szemközti oldalán a szürke apró peremest.

csbence 2010.02.27. 16:16:08

Na én is meglestem a termet. Korrekt. Leginkább edzésre, szériázásra jó a terem, bár a sok oroszba betett kötél elég zavaró elöl mászásnál. A szürke peremes út a legkirályabb, csak 2-3 beleesés után sikerült. Van ugyan azon a falrészen egy narancssárga reibungperemes halál, az is király, azt nem sikerült megnyomni, a falmester csávó azt mondta, eddig a Tódi jutott benne a legtovább, nem olyan sokkal potyogtam ki belőle mint ő. Azt sajnálom, hogy 1500 a belépő, én sokallom, de legalább kulturált és tiszta. A kicsi lépéseket meg illenék megtisztítani, mert némelyik rémesen csúszik.
süti beállítások módosítása