Loki - A magyar márka - Második rész! - Zia felhő & Boulder

Folytassuk a mászócipő gyártást, a cipő felső részének elkészítésével.
Gábor némileg egyedi cipőt gyárt nekem, ugyanis a méretvétel után kiderült hivatalosan is amivel eddig is tisztában voltam, hogy a jobb lábam nagyobb fél számmal.

Ez a kis hibám mindig gondot okozott ha a multinacionális cipőmárkák egyikéből vásároltam. Ott ugye szó sincs olyanról, hogy veszel egy 44 - 44,5-ös párt. Nagy örömömre a Lokinál ez szinte természetes. Gábor úgy állt neki legyártani a számomra megfelelő modellt, hogy méretet vett mind a kettő lábamról. Előtte kiválasztottam, hogy melyik modell tetszik nekem.

Persze a legpontosabb, legjobban kinéző, legbonyolultabban elkészíthető modellt választottam, aminek a neve Gili. A típus annyira új fejlesztése a Loki műhelynek, hogy az adott méretekben még nem volt kész rá a szabásminta. Tehát Gábor nekiállt rajzolni, mérni, szabni és alakult a cipő. Közben magyarázta a gyártási folyamatot.

A cipőm elkészítése reggel 9:45-től délután 16:30 ig zajlott. Ezt csak egy 30 perces ebédszünet szakította meg. Az elkészítésbe belefektetett idő is mutatja, hogy nem egy kezdő típusról beszélünk. Persze folyamatosan megszakítottam kérdéseimmel Gábor gyártási ritmusát, aki hatalmas türelemmel válaszolt mindenre.

Például megtudtam, hogy az eddig legyártott modellek között sosem fordult elő szakadási hiba. Ez abból adódik, hogy Gábor a cipő minden egyes elemét túlbiztosítja. A tépőzárak ragasztva és varrva is vannak, úgy ahogy a cipőn még számos alkatrész.
Gábor jelenleg egyedül viszi a mászócipők gyártását. Rendesen el van látva javítással és rengeteg új cipő is várakozik a megrendelési listán.

Lássuk a videót, alatta pedig ott a hozzá tartozó galéria.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr451120747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esfrost 2009.05.14. 12:52:05

Húúúú, nem is gondoltam volna, hogy ilyen komoly gépekkel dolgozik, és hogy ilyen sok fázisa van a készítésnek.
süti beállítások módosítása