Ujjerő hetedszer - Zia felhő & Boulder

Ujjerő hetedszer

2012.03.07. 13:10

 

Az ujjerőben profin kivitelezett verseny volt a hétvégén. Igaz nem voltam mind a két napon csak a döntőre mentem el. De az időben kezdődött és a tervezettek szerint lett vége.

A versenyzőket jó ütemben hívták be, és ahogy láttam ez a nézők számára is izgalmassá tette az egész döntőt. A pályák döntőhöz méltóak voltak, az utolsó problémánál már a nézők is együtt ordítottak a versenyzővel : )

Gratulálok a szervező bandának, és természetesen a versenyzőknek is.

A képeim a tovább után.
Az eredmények pedig az ujjerő oldalán.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr84295288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fábián Levente | AlpineTrade.hu 2012.03.21. 21:32:55

Jók lettek a képek. Sajnáltam, hogy nem tudtam elmenni. A videót láttátok már?

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2012.03.21. 21:38:04

@Fábián Levente | AlpineTrade.hu: Köszönöm :) Igen láttam és ki is fogom rakni ide.

Kicsit hosszú lett:)
süti beállítások módosítása