Klébi - Októberben - Zia felhő & Boulder

Klébi - Októberben

2009.10.26. 11:55

Tegnap este Klébi volt. Na nem másztam :(, de fotóztam. Bevallom nem voltam valami nagy formában. A sorozatból 33 kép került kiválasztásra a tovább után ezeket láthatjátok.

Beszélgettem Emesével. Ő üzemelteti a termet. Hamarosan lesznek új fogások a plafonon. (Direkt a Klébi megrendelésére készülnek.) Gyakorló plafonmászóknak, ilyen nagy kapaszkodók amikkel bátran lehet gyakorolni a lefelé lógást : )

Továbbá 2 új fal építését is tervezik, és az egyenes falak alatti kisajtós részt is beépítik. Szóval fejlődnek, és figyelnek a mászók igényeire.

De most irány képet nézni=>

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr531475839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HTamás 2009.10.26. 12:40:59

Akkor te voltál az :)

Még gondolkodtam is rajta, hogy megkérdezem, mert gyanús volt.

Sajnos rólam nincs kép, de legalább asszony rajta van a fekete-fehéren ahogy küzd :)

Billa 2009.10.26. 13:58:33

Helló!

Nagyon jó képek!
Nosztalgiáztam is egy kicsit. Nagyon sokat fejlődött a terem mióta legutóbb ott voltam (4 év?!?).

csbence 2009.10.26. 14:20:44

Nagyon rája fotósorozat!
(Én meg beteg voltam nem tudtam intézni a fotós dolgokat, de ráfekszem majd most a kérdéskörre ígérem:)

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.10.27. 09:52:28

Örülök, hogy tetszik. Pedig a fotózás végén úgy jöttem el, hogy nagyon lapos sorozatot fogok kitenni. Aztán feldolgozás közben mégis lett 1-2 nekem tetsző.

Hamarosan lesz magnézia polónk, így könnyebben felismerhető leszek :)

csbence 2009.10.29. 09:20:41

Ma 18:00-21:00-ig leszek lent Everestben fotózni. Gyertek sokan!

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.10.29. 10:15:59

Kiváncsian várom a képeket :)
süti beállítások módosítása