Loki - A magyar márka - Első rész! - Zia felhő & Boulder

Körülbelül fél éve találkoztam egy magyar mászócipő javítós oldallal, ahol a javításon kívül volt pár saját cipő is. A szerkesztőségi arcokkal már akkor is kiváncsiak voltunk, hogy milyenek lehetnek ezek a cipők. A nézelődést akkor nem követte vásárlás. Közbe mindenki beszerzett magának más forrásokból cipőt.
Az oldalra közbe folyamatosan kerültek ki a hírek, és az egyre profibb kinézetű cipők. Nem hagyott nyugodni a kíváncsiságom. Tudomásomra jutott, hogy az Everestben van pár cipő kirakva, de oda ugyanannyi idő kijutni mint Fótra. Ugyanis itt van a Loki műhelye.

Tovább gondoltam a dolgot. Kimegyek csináltatok magamnak egy cipőt, ami igazán ütős, és az egészet lefilmezem / fotózom. A nyersanyagból pedig írok a blogra egy 3+1 részes sorozatot. Ez így is történt, ugyanis a múlt hét csütörtökön a Loki műhelyében jártam.

Az első részben láthatjátok Loksa Gábor az egyetlen magyar mászócipő készítő mester és a Loki márkanév tulajdonosának bemutatkozását. A második részben már kizárólag a cipő gyártásáról lesz szó és ez egészen a harmadik részbe átnyúlik. Láthatjátok majd, egy mászócipő gyártását egészen a szabásminta rajzolásától a végeredményig. Lesz +1 rész, amiben pedig a cipőt tesztelem, ez egy laza mászós videóban jelenik majd meg. Persze a sorozat itt nem szakad meg, további érdekességekkel készülünk.

Minden részhez tartozik majd egy odaillő galéria, és persze a videó. :)
Remélem tartalmas szórakozást nyújt mindenkinek a sorozat.

A videó átkattintva HQ módba, élvezhetőbb minőséget nyújt.

 A képek megtekinthetőek a magnézia Flickr oldalán is.

.

Érdemes felnézni a Loki oldalára is, ahol további infó olvasható a javításról és a cipőkről.
http://maszocipojavitas.hu

Folytatás hamarosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr371104189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobrooney 2009.05.06. 15:45:03

Érdekes a videó, várom a folytatást.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.05.06. 23:00:58

Attól függ milyen típust választasz.Amit most nekem csinált a Gábor, az 13e Ft. Ha jol tudom most ez a legdrágább modellje. A többi cipő 10e Ft.

HTamás 2009.05.07. 08:04:16

Én is Loki cipőt használok, kb 2 hónapja.

Eddig teljesen meg vagyok vele elégedve, kíváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni.

Egy Indi extrem Velcro mellett döntöttem, ami 10eft-ba fájt, ha aszt vesszük, hogy kaptam érte egy teljesen profi mászócipőt, elég baráti!

Mindenkinek csak ajánlani tudom Gábor cipőit, mert szerintem ár/érték arányban eléggé ott vannak.

cyanoid 2009.05.12. 11:10:00

Sziasztok!

Egy kis hozzáfűzni való az odataláláshoz. A goglemapon maps.google.com/maps/ms?source=s_q&ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=111358191248628177967.00046938cebc1f9cb385c&ll=47.611125,19.190733&spn=0.011688,0.027895&z=16 satellite nézetben a hosszú pirostetős épület a cél. Szegény szomszédot a sarkon kíméljétek :)

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.05.12. 11:11:48

Köszi a kiegészítést : )

Hamarosan itt a második rész.

Pene 2009.10.10. 14:30:29

én is loki cipőjével tolom (teremben és szabadban is) immáron 4 hónapja. azon kívül, hogy az egyiknek kicsit (pár mm jelenleg) kezd leválni az eleje, teljesen jó a cucc.
süti beállítások módosítása