Heti Francia Bánya - 09.04.26. - Zia felhő & Boulder

Illetve a múlt heti, mert vasárnap délután jártam fent fotózni. A nagy lyuk (barlang) feletti átmászást akartam vakuval megfotózni. Szépen be is állítottam a vakut, csináltam, sok tesztképet, minden ok volt csak éppen nem jött senki aki megmászná.

A köteles utak felöl vidám beszélgetés zaja hallatszott, gondoltam átcuccolok oda. A srácok felváltva mászták a problémákat. Lecuccoltam megkérdeztem, hogy zavar e valakit ha fotózok. Nem zavarta őket, én meg azonnal munkába álltam.

Most volt először lehetőségem kipróbálni a külső vakum brutális erejét, és a rádiós vakuszinkront. Sajnos derítő lap nem volt nálam, ez látszik is sok helyen a határozott árnyékokon.
A tovább után látható a szokásos flickr slideshow, és úgy döntöttem külön-külön is beteszem a képeket a postba, hogy elidőzhessen rajta a látogató.

A srácoknak köszönöm az aktív együttműködést : ) !

Kritizálni és tanácsokat adni ér.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr641090893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esfrost 2009.04.28. 13:49:17

Nagy jasszok lettek a képek! Keep em' up bro'

miles_teg 2009.04.28. 17:15:55

Jók a képek. Nehány kép olyan mintha sötétedés idején készült volna egy bevilágított falon. Ez a vakutól van?

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.04.28. 20:31:21

@miles_teg:
is-is. Kicsit szürkület is volt és a vaku is. Még most ízlelgetem a vaku beállítását és sokszor erősebb a vaku villanása ami elnyomja a környezet fényét. Mintha este lenne.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.04.28. 20:31:55

ja és örülök, hogy tetszenek :)

miles_teg 2009.04.28. 21:25:45

@SupaCow:
Megkérdezhetem, hogy milyen hardvert használsz? Csak úgy kíváncsiságból.

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2009.04.28. 21:43:41

Pentax K-M
- 18-55mm gyári Objektív
- 70-300mm Sigma Teleobjektív
- Egy Braun full manual vaku, zoom lehetőséggel
- rádiós vakuszinkron www.fototipp.hu/node/322
- van még egy fix 55mm es régi orosz objektív F2-F16 ig és átalakítóval rakom a gépre de ezzel most nem fotóztam
süti beállítások módosítása