Ujjerő Boulder verseny - Lányok Döntő videója - Zia felhő & Boulder

Végre valami döntős anyag. Az előző videóknál már igértem, hogy lesz döntős videó, de ujjerős forrásokból, mivel én nem tudtam maradni filmezni.

Vörös Tamás tegnap átküldte nekem a Döntős Lányok vágott videóját. Kicsit lightosabb lett mint amit én szeretek, meg a zene is jobban illene egy Baywatch összefoglaló alá, de végre van és nálunk is nézhető :)

A tovább után ofkorsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr191065980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odoaker 2009.04.15. 10:47:25

Aztamindenségit, legközelebb mi lesz zenének?
Ez?
"Hivatalos vagyok oda én is,
De nem mennék el, ha százszor üzennék is"
Csak nehogy valami mulatós téma legyen, mert akkor már tényleg nincs lejjebb.
süti beállítások módosítása