Húzódzkodj otthon - Zia felhő & Boulder

Húzódzkodj otthon

2009.03.21. 10:00

Mi kell hozzá, hogy otthon is edzésben légy?

Először is okosítanod kell valahonnan egy ilyet:

Vagy veszel kb. 4-5 ezer pénzért a Hervisben, vagy a Decathlonban.

Ha nem akarsz érte kimozdulni, akkor neten megrendelheted. Ezzel anyagilag néhány száz forinttal jobban jársz, de várni kell az eszközre.

Ha megvan a húzódzkodó rúd, akkor vásárolsz egy olyan panel lakást, mint én. Merthogy max 90 centire lehet kiterkerni és akkor csökken a teherbírása, a legjobban 80 centi környékén 100 kg-t bír. Nekem meg pont akad egy keskeny falam, ahova frankón be lehet feszíteni, de az ajtókeret is nagyszerű lehet.

Az a pazar az egészben, hogy nem kell fúrni, hanem egy ilyen csavaros mozdulattal, megterhelheted az egészet.

Én toltam két zoknit a végére :), egyrészt a végén lévő gumi ne csessze össze a nagyszerű festést, másrész ha nem a szivacson nyomom (szerintem túl közel vannak egymáshoz a foganytúk, meg vékony az egész...), akkor nem a csúszós fémet kell markolni.

Elképesztő trógerul fest én is belátom, na de kit érdekel.

Ha megvan a felszerelés, akkor ne szakadjatok bele a húzódzkodásba, mer a sok húzó izom fejlesztés mellett, mindenképp érdemes a tolást is erősíteni, különben baj lesz belőle

 

A bejegyzés trackback címe:

http://magnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr61015293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

esfrost 2009.03.22. 19:07:16

Én kb. egy évvel ezelőtt vettem egyet a hervisben. Otthno fel is raktam az ajtófélfára, amit aztán csodászan szétbaszott.... (fa ajtófélfa) Mikor észrevettem, hogy kamáslni van, gyorsan szerváltam két nagyobb fajta falapot és beraktam a két végéhez, úgy már nem tett kárt az ajtóban. Amúgy nagyon sokat lehet erősödni tőle. Egy valag kombinciót lehet rajta csinálin. Van egy, amit én rettentő hasznosnak találok. A test "core power"-jét erősíti. Kézfejek szembe az arcoddal, felhúzod magad, lábemelés póz, de nem engeded vissza le a lábad, hanem tartod, és úgy felhúzás. A vállat is remekül lehet vele erősíteni. Megint csak kézfej arcoddal szemben. Leereszkedsz TELJESEN! Elkezded magad felhúzni, de csa az egyik kezeddel, a másik kezeddel csak annyit erőt fejtesz ki, hogy éppen, hogy feltudd magad húzni. Újjerősítést is lehet csinálni. Kezenkét két újj, így négy újjal felhúzás. Meg lehet próbálni két újjal is, tehát kezenként egy újj, de úgy egy kicsit kényelmetlen a fogás. Amúgy a húzóckodón azok a szivacs markolatok rosszabbak, mintha ott sem lennének. Kesztyűt érdemes használni.

odoaker 2009.03.23. 09:33:41

Kesztyű... Pff, hagyjad már. Acélból van a tenyerem.

esfrost 2009.03.23. 11:23:14

Jah jó, ezt mindig elfelejtem. :)

huncsongor 2009.04.21. 17:53:14

Sziasztok! Ha valaki már egybe tud 20-30szabályos húzodszkodást csinálni annak javasolnám, hogy egy hátizsákba rakjon be pár kézi sulyzót és vagy súlyt és avval folytassa huzódszkodást! Nagyon hasznos és kevesebbet csinálni és ugyanugy lefáradsz, ha nem jobban..

odoaker 2009.04.21. 21:35:38

Ja sokat ad a teljesítményhez az ilyen hypergravitys megoldás mászás terén is, de sérülésveszélyes, vigyázni kell az ízületekre.

lajthabalazs · http://lajthabalazs.com 2012.01.10. 15:34:56

Mindegyikre max 100-110 kilót írnak. 115kg-ra is jó?